-Απόγνωση

-Έφερες τα «χαρτιά»  που σου είπα ?
– Ναι, απάντησα και κάθισα στην  καρέκλα
-Χρυσούλαααα…

Σε λίγο έρχεται η Χρυσούλα , στέκει λίγο στο πλάι και κοιτάζει προσεκτικά τα «χαρτιά»  που είχα απλώσει στο γραφείο..δεν ξέρω εάν τα έβλεπε..απλά τα κοίταζε αμίλητη. Αποζημίωση απόλυσης, άδεια, επίδομα αδείας και ότι σχετικό προβλέπει  η εργατική νομοθεσία                                        

Ήθελα να της εξηγήσω τι είναι το καθένα «χαρτί»  αλλά δίσταζα …  αποφάσισα κάποια στιγμή γυρνώντας προς το μέρος της …. με κοίταζε..έτοιμη να με πιάσει από το λαιμό ή να καταρρεύσει… ίσως και τα δυο δεν καλοκατάλαβα. Κι ας μην έφταιγα, απλά εγώ ήμουν μπροστά εκείνη την στιγμή…  Ευτυχώς πήρε την πρωτοβουλία η Χρυσούλα και έσπασε την σιωπή, λίγο πρέπει να κράτησε αλλά μου φάνηκε αιώνας …

-Τι κρατάω για τον ΟΑΕΔ..

Έφυγα προς τα μέσα ανάβοντας  τσιγάρο . Κατευθύνθηκα προς τον Διονύση που ήταν πάνω από μια πρέσα.

-Τι χαμπάρια ρε Διονύση ?
-Πότε είναι η σειρά μου,  ρώτησε με ένα πικρό χαμόγελο κόβοντάς μου το αέρα .
-Δεν ξέρω του λέω, δεν μου είπαν τίποτα..
-Χμ …. τον άλλο μήνα παντρεύω την κόρη μου, είπε κουνώντας το κεφάλι,  ή άλλη σπουδάζει στην Ξάνθη …. από 14 χρόνων είμαι εδώ μέσα … που θα πάω τώρα μου λες σε παρακαλώ ? …το ξέρουν  ότι θέλουμε ψυχίατρο ?

Φφφφφ… Αποχώρησα  βιαστικά μη έχοντας τι να πω, λόγω της ημέρας κι άλλες δουλειές είχα να κάνω.

 Έβαλα μπρος  το αυτοκίνητο, δεν είχα όρεξη για ραδιόφωνο αν και είχα μισή ώρα δρόμο μπροστά..

Ανέβηκα στο πατάρι βιαστικά έδωσα στον Δημήτρη τα «χαρτιά» και έκατσα στο δίπλα γραφείο ….άνοιξα τον υπολογιστή… 54.00.20  κλπ

-Χασάααν φώναξε ο Δημήτρης

-Δεν μπορούμε να σε κρατήσουμε άλλο, τέλος του μήνα πρέπει να σταματήσεις από την δουλειά, αν σε ξαναχρειαστούμε θα σε φωνάξουμε….

Σιωπή ….. εγώ εν τω μεταξύ 04.00…….

Πρέπει να πέρασαν δέκα λεπτά..σιωπή…. γύρισα στα κλεφτά να δω τον Χασάν

Κοίταζε ακόμη στο απέναντι ντουβάρι…απόγνωση…. Σιωπή..

Μια γαμημένη μέρα σε λίγο τελείωνε…

—————–

 «Ένα δειλινό / μαύρο σκοτεινό / ήρθ’ η μοναξιά / με τη λησμονιά / άκρη τ’ ουρανού / ερημιά του νου / άνεμος οργής / η σιωπή τση γης / ανάσα που μιλείς / το λυγμό καλείς».

One comment on “-Απόγνωση

  1. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    ζουμε στη σκοτεινη πλευρα του φεγγαριου..

Σχολιάστε

